.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذرخواهي شهردار رشت از مردم

شهردار رشت با اشاره به اجراي طرح جمع آوري آب هاي سطحي در رشت از شهروندان اين شهر به دليل بروز مشکلات در اجراي اين طرح عذرخواهي کرد.

به گزارش شمال نیوز  ، محمود فريدوني در جلسه شوراي اسلامي شهر رشت ضمن پوزش از شهرونداني رشت گفت: طرح جمع آوري آبهاي سطحي شهر رشت از امسال شروع شده و براي جمع آوري خطوط اصلي آن 15ميليارد ريال اعتبار از سوي استانداري گيلان تامين و پرداخت شده است .
وي افزود: اين طرح در 15ناحيه اجرا خواهد شد که در حال حاضر اجراي آن در پنج ناحيه شروع شده است .
وي تصريح کرد: طرح جمع آوري آبهاي سطحي به دليل مشکلاتي هميشگي که بارندگي براي مردم بوجود مي آورند بايد اجرا شود که هم اکنون همه امکانات شهرداري رشت براي اجراي اين طرح بسيج شده است .
وي يادآورشد: اين طرح در خيابان مطهري رشت به پارک شهر در سه فاز شروع شده است و به دليل ايجاد شيب هاي عميقي تر که اجبارا بايد ايجاد شود.
شهردار رشت خاطرنشان کرد: آبگرفتگي ها براي شهر رشت هميشه مشکلاتي داشته است و براي آنکه مشکلات شهروندان کم شود بايد آنان از خود خوشتنداري بيشتري نشان دهند.
وي ادامه داد: شهرداري موظف شده است که خودروها و وانت هاي باري در ناوگان حمل و نقل شهري را در قالب شرکت هاي خصوصي ساماندهي کند تا به روان سازي ترافيک و حمل و نقل درون شهري کمک شود .
وي اظهارداشت : با اجراي اين طرح تمام خودروهاي باري شناسايي و هيچ وانت باري بدون شناسنامه نمي تواند در داخل شهر رشت کالا و يا اموال مردم را جابجا کند.
وي حفظ اموال مردم و تحت بيمه قرار گرفتن تمامي اين وانت ها را از هدف اين طرح ذکر کرد.
فريدوني گفت : گروه کارشناسي هم اکنون در شهرداري رشت تشکيل شده است و به سازمان بازرگاني استان گيلان فرصت داده شده است با انتقال مشخصات واحدهاي حمل و نقل در اجراي اين طرح همکاري کند.
شهردار رشت به آسفالت خيابان هاي شهر رشت اشاره کرد و گفت : تاکنون 400هزار متر مربع در سطح شهر رشت آسفالت شده است که اين آسفالت آمار بالايي در سطح کشور بشمار مي رود.
وي با اشاره به اينکه در آسفالت خيابان هاي رشت بيشتر به نقاط محروم توجه شده است افزود: در آسفالت کاري به گونه اي با آب و فاضلاب هماهنگي شده است که از دو باره کاري و وارد کردن خسارت هاي دوباره جلوگيري شود.
وي خاطرنشان کرد: براي آسفالت شهر رشت ده ميليارد ريال از سوي وزارت کشور اختصاص داده شده است.
وي به کمک هاي استانداري گيلان به شهرداري اشاره کرد و گفت : دستور کمک استاندار گيلان به شهرداري رشت بصورت ويژه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.